Mar 30, 2012

This Site Has Been Moved to a New Server

account moved

Pernah terima mesej macam ni? Kali pertama menerimanya mesti cuak juga kan? Tapi jangan risau, ia bukan apa-apa hanya sekadar satu urusan oleh pentadbir server saja. Blog kita masih selamat.

Itulah yang berlaku kepada blog Tehramuan Dot Com sebentar tadi. Mulanya aku dah gelabah dan risau. Apa hal la pulak berlaku kepada blog kesayangan aku tu. Otak aku dah mula membuat arahan untuk menghubungi pentadbir server, tetapi hati masih memujuk. Sabar...

Masuk ke dapur, ambil secawan kopi yang dah dibuat tadi untuk bertenang. Dengan merendamkan 'biskut mayat' ke dalam kopi aku cuba bertenang. Capai Galaxy Tab yang beroperasi dengan Android tu dan cuba lihat blog. Dah ok rupanya. :D Tapi bila aku cuba dengan komputer [chrome] masih tak dapat. Sabar lagi...

feedburner

Lebih kurang sejam, blog Tehramuan Dot Com pulih kembali walaupun masih gagal memaparkan 'headlines' dari feedberner di blogspot ini.

No comments :

Post a Comment