Dec 14, 2013

Contest SEO Eridy

Dahsyat juga penangan Contest SEO Eridy. Ada 171 000 hasil carian yang ditunjukkan oleh Pakcik Google. Memang meriah contest hujung tahun 2013 ni. Tahniah untuk Eridy.

Ramai blogger lelaki dan perempuan yang ikut ambil bahagian. Tak mahu ketinggalan meriahkan majlis. Kalau tak silap apa yang aku bilang, ada 140 penyertaan untuk Contest SEO Eridy ni. Sekali lagi tahniah untuk Eridy.

Entri penyertaan ada berbagai. Baca? Tak la aku baca semua. Mana yang sempat je aku baca. Mungkin aku akan baca lagi beberapa entri penyertaan Contest SEO Eridy tu bila ada kesempatan. Mungkin.

Entri penyertaan aku Contest SEO Eridy Tawar Hadiah Wang Tunai dah hanyut dalam air banjir.

Nasib... nasib...

Contest SEO Eridy

Masuk bab gambar dalam entri Contest SEO Eridy. Ada bermacam jenis dan bentuk gambar dibuat dan dilepaskan oleh blogger yang join contest. Ada gambar kartun, ada gambar alam, gambar lelaki kacak, gambar wanita cantik, graf, lakaran, tulisan SEO dan berbagai-bagai lagi.

Format gambar juga berbagai. Ada jpeg, jpg, png malah format gif pun ada. Memang bukan calang-calang blogger yang join contest. Video atau flash untuk Contest SEO Eridy ni aku tak perasan. Korang ada jumpa?

Gambar yang aku buat? Juga ke laut, hanyut dalam banjir.

Haha...

1 comment :

  1. Xpernh join kontes.. sjk ade bebi ni lg x sempt.. huhu.. cikgu x join?

    ReplyDelete